ייצוא סחורות ישראליות ופתיחת שווקים בינלאומיים

הכנה לתהליך סחר בינלאומי

בבואנו לעסוק בתחום ייצוא מוצרים לשווקים בינלאומיים , נדרשים מאיתנו מספר מהלכים שיש לבצע כדי להגדיל באופן ניכר את סיכויי המוצר שלנו להימכר בעולם הגדול.

אפיון המוצר

בראש ובראשונה נבחן ונגדיר ביחד את המוצר שאותו מעוניין הלקוח לייצא. נבדוק את מוכנות המוצר לייצוא ברמת אישורים רלוונטיים,  יכולת ייצור, גדלים ואריזות, שפה גרפית ( מיתוג ), תמחור המוצר, התאמת המוצר למדף בשוק היעד, התאמת טעמים ( במקרים של מוצר מזון ) לשוק היעד, רגולציות ועוד .

בחירת שוק היעד וסקירתו

בחירה וסקירת שוק היעד הם הצעד הראשון וההכרחי על מנת לוודא כי השוק אליו אנו מבקשים לפנות יכול "להכיל" את המוצר שלנו . נלמד ונתאים את ייחודיות המוצר שלנו והיתרונות היחסיים של המוצר מול מוצרים מתחרים בשוק היעד.

מטרתנו בבחירת השוק היא לאתר " אוקיינוס כחול" שמשמעו כי השוק אינו רווי במוצרים מהסוג שאנו מבקשים לייצא ויש גם למוצר שלנו מקום "באוקיינוס" הזה .

התאמת המוצר לשוק היעד

נבחן את נראות המוצר על המדף בין שלל המתחרים באותה קטגוריה . ניצור בידול בולט ככל האפשר של המוצר בהתייחס לגרפיקה , גודל הכיתוב, צבעים ועוד. נעודד אריזות יצירתיות שיהוו עבור המשתמש בהן , חוויה צרכנית אמיתית .

נסקור מגמות וטרנדים עולמיים כדי "לרכב" על הזרם העכשווי וננסה להתאים את המוצר שלנו לזרם  הנוכחי.

הכנות לתהליכי הייצוא

כחלק מליווי הלקוח בתהליכי הסחר הבינלאומי, נלווה ונייעץ ללקוח בנושאים הבאים:

  • בניית פרופיל עסקי לשוק הבינלאומי
  • בניית תיק מוצר הכולל:
  • קטלוג אינטרנטי
  • מחירונים
  • חומרי שיווק ופרסום
  • אתר אינטרנט ו/או דף נחיתה
  • סרטון תדמית
  • מיתוג מסחרי
  • אריזות מתאימות לשוק היעד
  • גרפיקה ונראות בשפת שוק היעד
  • יצירת בידול
  • הכנת ניירת שיווקית
  • גרפיקה ונראות בשפת שוק היעד
  • קופירייטינג
  • בניית לוגו במידה וצריך